30 Aralık 2012 Pazar

İçimdeki Ben HOŞ GELDİN - 2013'e girerken......

     Kâh düşe kalka, kâh dört nala, acısıyla - tatlısıyla bir yılı tamamladık. Zorlu bir yıldı keza insanın kendinden kaçamadığı :) Her biri insanla tecelli eden bir dizi deneyim, her biri içimizdeki bir parçayı yansıtan. Toz duman oldu ortalık bazen, gözün gözü görmediği... Bazen alabildiğine dingin, doğa gibi... Kimi zaman fırtına, kendi teknesini bile alabora eden... Her nereye baksak, karşımızda aksimiz aynaya yansıyan... Bazen eksik yanımızın aksi, bazen fazlaca beslediğimiz yanımızın... Hepsi BİZ'den bir parça, Hepsi BİR'den bir parça ;) Bu dünya koca bir Alem.... Hayat bir Armoni, ne zaman hangi notaya basacağını tam kestiremediğin... Her şey sende, her şey bende, her şey bizde... Hayat güzel, yaşamak güzel, nefes alabilmek hepsinden güzel... 
  
    Gelin bu yıl bir değişiklik yapalım ve İÇİMİZDEKİ BEN'E MERHABA diyelim. Öyle korkmadan, kolayına kaçmadan, dosdoğru gözlerimizin içine bakarak, aynadaki aksimizi OLduğunca kabul ederek, içimizdeki ışığa hoş geldin diyelim olma mı? :)))) Öyle süslü püslü dileklere ilişkin cümleler kurmak istemiyorum. Çünkü ihtiyacımız olan tek şey içimizdeki Ben'e hoş geldin diyebilmekte! Zor olanı da bu zaten. 


Sevgili Efkan'ım Şeşen'imin o eşsiz yorumuyla, Çıkınımda Güneş'le Sonsuzluğuma MERHABA!



Yeni yılda Her birimizin içimizdeki Ben'e hoş geldin diyebilmesi dileğiyle :)

 

MUTLU YILLAAAAR Sevgili Dostlarım :) Sevgilerimleeeeeeee :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder