7 Aralık 2012 Cuma

13 ARALIK 2012 Ben Hepsinden Bir Miktar Verdim, Sen Seç Beğen Al Yeniayı

       Kasım ayında gerçekleşen ve bizleri epey köşeye sıkıştıran tutulmaların ardından Aralık ayına biraz nefes alarak girdik. 13 Aralık 2012 tarihinde TS ile 10:43 civarı Yay burcunun 21.derecesinde bir yeni ay oluşuyor. Yeni aylar bir önceki dolunay zamanındaki evrensel sonlanmalardan sonra yeni başlangıçlara olanak sağlar. Kasım ayındaki dolunay ve tutulmalar, değişen Yeni Dünya enerjisi ile birlikte, nefsimiz, vehmimiz üzerinde etkiliydi. Bu alanda bir çoğumuz sonlanmalar yaşadı. Direnenler ise hala direnmektedir. Ancak bu yeni ayın teması şudur ki; Sonlanma olmadan, başlangıç olmaz!!!
      Yeni ay çift etkili Yay burcunda oluşuyor, görünümler, açılar da çift etkili. Yani evrensel sistem küçük ayrıntılar içinde boğulup, zekaya fazla güvenerek büyük laflar ederek her zamanki olası tutumlara devam etme etkisi de veriyor, bütünü objektif olarak görüp akılcı davranarak, evet böyle oldu ama ben de o zaman göz göre göre kendimi kendime köle ettim, kendim ettim kendim buldum deme etkisi de veriyor. Artık nasıl görmek istiyorsanız öyle görür öyle devam edersiniz... Yalnız burada ince bir ayrıntı var, o da yeni ayın teması :) Bunun için geçtiğimiz yıl (Aralık 2011) yeni ay civarı içinde bulunduğunuz durumları gözden geçiriniz. O dönemde başarıyı yakalayanlar, muhtemelen bu yeni aydan da kazançlı çıkacaklardır. Ancak o dönem yeni ayda çift etkinin olumsuz kutbunda kalanlar, şu an ne aşamadasınız? Hayatınızda düzenlemeler yapabildiniz mi? O dönem ki deneyimlerinizin kulağınıza fısıldadıklarını duyabildiniz mi? Görmezden mi geldiniz? 

       Artık süreç öyle bir hale geldi ki, görmezden gelinen ne varsa, kangren olmuş vaziyette önümüze yığıldı. Görmezden gelinen her gerçek zaman geçtikçe vahimleşerek büyüyerek dağ olur insanın önünde.  Zamanında yapılan her cerrahi operasyon sonuç verir sevgili dostlar. Zamanında yapmadığımız operasyonların etkileri için dövünerek kaderinize küfretmeyin. Kaderi kader yapan, eylemlerimizdir, varsayımlarımız değil :) Hani çok sevdiğim bir kıssadan hisse vardır, bilenler bilir :)

- Birgün bir gemi giderken bir kaza çıkmış ve batmaya başlamış. Herkes filikalarla kaçmış. Bir adam sürekli:
'' BEN GELMEM BENİ ALLAH KURTARACAK", diyormuş. Daha sonra o adamı kurtarmak için helikopter gelmiş, aşağı ip merdiven sallandırmışlar. '' Hadi tırman çık demişler '' yine ''Beni ALLAH Kurtaracak '' demiş. Sonra insanlar farklı bir gemiyle gelip kurtarmaya kalkmışlar, adam yine '' Beni  ALLAH KURTARACAK '' demiş ve insanlar bıkıp gitmişler daha sonra gemi batmış adam ölmüş ve diğer tarafta ALLAH'a:
-Hani beni kurtaracaktın ben sana güvendim demiş
ALLAH:
-Benim akılsız kulum ben seni kurtarmak için bir sürü insan ve filika gönderdim binmedin,gemi gönderdim yine gitmedin, helikopter gönderdim yine kabul etmedin...Sen kendi cezanı kendin çektin ''demiş...





       Her birey tohumlarından kendi sorumludur. O halde tohumun filizinden bu şikayet niye? Kader dediğimiz şey, insana insanla tecelli eden şey değil miydi? :) Balık burcunda transitine devam eden Chiron şifacı niteliğiyle, yaralarımızı şifalandırmaya hazır oysa. Dönüp içimize bakmıyoruz çoğu zaman. Kim bilir belki içimizde karşılaşacağımız şeyden korkuyoruzdur. Peki korkunun olacağa çaresi var mıdır? İşte kaçış noktamızda Chiron'la hemen hemen kavuşum durumunda transitine devam eden Neptün'ün olumsuz özelliklerine kapılıyoruzdur. Kendi içimizde biriktirdiklerimizle yüzleşmek istememekten, kendimizi kandırmaya itip, Şifa aktardığını iddia eden insanlara, falcılara, umut dağıtanlara kanmakla, bilmem kaç kartın içinden çekilecek karta göre hayatına yön vermeye çalışmakla velhasıl-ı kelam, Kâlû-belâ çağına çevirmiyor muyuz o güzel dünyamızı?  

    Geri sayım başladı artık. Şikayet ettiğimiz bu dünya üzerinde, şikayet ettiğimiz ne varsa, bir tuğla da biz koyduk. Artık şapkayı önümüze koyma zamanı. Bu yeni ayla birlikte, 21 Aralık YOD bağlantıları ve bir çağın bitip, diğer çağın başlamasıyla birlikte hiçbir şey eskisi gibi olmayacak bence. İçinde bulunduğumuz bu madde çağı, bu sevgisizlik çağı artık son bulacak. 

İşte içinde bulunduğumuz çağdan nemalanan bireyler 21 Aralık tarihini bile ticarete çevirmiş durumda. Bilmem kaç TL'ye bilmem kaç seans şifa ve korunma zırvaları...... :) Güneş kararacak, efendim kıtlık olacak, dünyanın sadece şu yerlerine etki etmeyecek türünden ruhunu kapitalizme kiralamış sözde kişisel gelişimciler, ticaret erbapları..... Bunca tecrübe insanlarımıza, şifanın yaradandan gelmedikçe şifa olmayacağını öğretememiş demek ki. İçindeki yönü kaybetmişsen; dışındaki hiç bir yön sana yol göstermez! İçine dön.... Her ne varsa orada, karşılaşacağından korkma. Dışarıdan yön bekleme... Sadece içine bak.... Görmezden geldiğini gör.....


 
    Gelelim Yeni ayın teknik mevzuatına;

Bu Yeni aydan en karlı çıkacaklar şüphesiz Koç, Aslan, Yay üçlüsünden oluşan Ateş grubudur. İkizler, Terazi, Kova üçlüsünden oluşan Hava grupları da şanslı olacak olmakla birlikte, kafaları bir miktar karışacak gibi. Yazımın başında bahsettiğim çift etkiler en çok hava ve Yengeç, Akrep, Balık üçlüsünden oluşan su gruplarının başını ağrıtacak. Ama sıkılmayın, enerjiler çift etkili. Belki de kararlılığınızın sınanması adına son bir operasyondur bu, ne dersiniz? Cevabı doğum haritasızdaki gezegen yerleşiminde gizlidir :)

Merkür Neptün karesi, kendinizi yoğunlaştırıp, zorluklarla yüzleşin diyor. Sorumluluktan kaçma....

Venüs Neptün karesi ise, özellikle gönül işlerimizde, hayalperest davranışlarımızın getireceklerinin, hayal kırıklığından başka bir şey olmayacağını fısıldıyor. Arzularımızın yanlış yargılara, bilinç bulanıklıklarına, yanlış kararlarla, kendi kendimizi yine yanlış yöntemlerle tedavi etme durumuna sokabileceğimizi gösteriyor. Nedir bu yanlış tedavi? KURBAN PSİKOLOJİSİ! Zaman zaman da alkole sığınma etkisi görülebilir. Tüm bu etkiler gerçeklerden kaçışın göstergesi olabilir ki, Transit K.A.D. de Neptünün bu etkisine olumsuz anlamda destek veriyor.

Öte yandan Satürn'ün Neptün'e trine açısı, dünya gerçeklerini, yaşanan gelişmelerle gözümüze gözümüze sokarak. UYAN mesajı veriyor.

Yani ayın en güzel ve şans getirecek açısı bence Venüs Mars kavuşumu. İletişimin gücünü vurguluyor. Bireysel haritası uygun olanlara kadersel bir aşk, ilişkisi olanlarda uyumlu zamanlar getirir.

Merkür Uranüs trinesi ise, yeniliğe açıklığın sevinçli başlangıçlara gebe olduğunu, sezgilerimize kulak vermekle, ani gelişen düşüncelerin ve atılımların evrensel olarak her birimize kazanç sağlayacağına vurgu yaparak yüreklendiriyor adeta bizi.

Her birimizin olası başlangıçları yukarıda bahsettiğim transit etkileri altında olmakla birlikte, doğum haritanızda yerleşmiş gezegen ve evlere göre gelişmeler verecektir her birimize... Ne diyelim, hayırlar getirsin herkese :) Sevgilerimle....

  

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder